Mieszkanie między bilbordami reklamowymi? Dlaczego nie.

Iwona Łapińska
14.01.2015
designdevelop.sk

Słowaccy architekci zaprojektowali coś naprawdę wyjątkowego. Budują domy dla bezdomnych umiejscowione pomiędzy bilbordami. Jestem pod ogromnym wrażeniem kreatywności, w zasadzie to nie dowierzam… Ale przecież widzę.

Inicjatywa nazwana „Project Gregory” ma na celu budowę trójkątnych mieszkań dla bezdomnych, w których dwie ściany stanowić będą przydrożne bilbordy. No pięknie! Każda przestrzeń okazuje się możliwa do wykorzystania. A w tym przypadku również łatwa do sfinansowania. Nawet jeśli powierzchnia mieszkalna wydaje się mała, to i tak zdecydowanie wygrawa z mieszkaniem pod gołym niebem.
Reklamodawcy płacąc za powierzchnię płacą jednocześnie za budowę i utrzymanie mieszkania. Inwestycja zwróci się po roku. A później? Później ta piękna inicjatywa obraca się w czysty zysk.
Nie bez znaczenia jest w tej sytuacji również aspekt społeczny. Mamy dwie pieczenie na jednym ogniu. Reklama w wydaniu standardowym poparta dobrym sercem i zaangażowaniem społecznym. A wiadomo, że dzisiaj bez CSR-u ani rusz.

Testowe domy między bilbordami zdobią juz słowacką Bańską Bystrzycę. Nie omieszkam odwiedzić i na własne oczy ujrzeć te kreatywne projekty. Słowacja zawsze jest mi po drodze… Teraz tym bardziej!

designdevelop.sk
designdevelop.sk

iwonalapinska.natemat.pl

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s