Zobacz najlepszy spot kampanii. Platforma ściągnęła go od Szwedów

Partyjne produkcje w tej kampanii najczęściej nudzą lub straszą. Dlatego do rangi wydarzenia wyrasta każdy pomysł, który wyróżnia się na tle tego wyborczego chłamu.

Każdy może wystąpić w najnowszym spocie Platformy.
Każdy może wystąpić w najnowszym spocie Platformy. • czlowiekeuropy.pl

Platforma Obywatelska zaczęła właśnie akcję „Człowiek Europy„, podczas której każdy może stać się bohaterem spotu z Władysławem Bartoszewskim.

– Niech twoja twarz znajdzie się na billboardach, bo Europa to ty – mówi w spocie były minister spraw zagranicznych.

I to się rzeczywiście dzieje. Wystarczy tylko wgrać swoje zdjęcie.

czlowiekeuropy.pl

Wizerunek pojawia się w spocie sześć razy – na billboardach, autobusie i elewacjach budynków.

czlowiekeuropy.pl

Tym samym zaledwie 24 godziny po najgorszym spocie tej kampanii, Platforma zaskakuje najlepszą jak dotąd produkcją. Inna sprawa, że ściągniętą od Szwedów.

Jak zauważył bowiem na Twitterze dziennikarz Marcin Kędryna, identyczny pomysł został wykorzystany w 2009 roku w kampanii na rzecz płacenia abonamentu RTV.

The Hero – Who’s the hero of the entire world? (tackfilm) from Matt Gastaldi onVimeo.

 

naTemat.pl

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s